fredag 2 november 2012

Ordning del 1

Jag har inte haft alls ordning på mina nagellack, har ingen aning om vilka som jag har använt eller inte, men nu när jag beställt och köpt en del så fick det vara nog med oordningen och jag åkte till ikea för att köpa en låda där jag kan förvara oanvända lack som jag ska blogga om, så nu har jag ca 20 st oanväna lack i lådan som väntar på att få bli använda så nu är det ordning på den delen fast det är fortfarande många som står i min helmer eller på mina tavlehyllor som är oanvända men som sagt var vet jag inte vilka och dom som står i låda är såna jag köpt eller fått hem de två senaste veckorna. Så en lite bit är nu klar och ganska mycket är kvar att göra för att det ska bli helt perfekt som jag vill ha det i min lilla hörna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar